Real Palace 3***

Malia

Pachetul include:

  • 5 nopti de cazare;
  • Masa*;
  • Bilete avion dus/intors;
  • Taxe aeroport;
  • Transfer aeroport – hotel/ hotel – aeroport;
  • Asistenta turistica.

* conform ofertei alese

Pachetul nu include:

  • Asigurarea de calatorie;
  • Asigurarea storno;
  • Excursiile optionale;
  • Alte servicii neincluse in pachet.

Descriere:

Real Palace este un aparthotel nou care opereaza self-catering, cu posibilitatea de a servi clientilor mic dejun si cina.

Localizare:

Real Palace este localizat la iesirea din Malia, la 8 km de statiunea Hersonissos, la 28 km de Agios Nikolaos, la 35 km de Elounda si la 32 km de aeroportul din Heraklion.

Facilitati hotel:

Real Palace ofera clientilor sai receptie (09:00-00:00), wi-fi gratuit peste tot, camera pentru bagaje, restaurant principal cu terasa, restaurant a la carte, bar cu terasa, snack bar la piscina, gratar, piscina (09:00-20:00), sezlonguri si umbrele gratuite, terasa, parcare, gradina, schimb valutar, inchirieri de masini, prim ajutor, doctor (la cerere, cu plata), pat pentru infanti (la cerere, gratuit), biliard (cu plata), servicii de infrumusetare (cu programare, contra cost), camera pentru jocuri. Se organizeaza seri barbeque si seri folclorice (cu plata).

Dotari camere:

Real Palace detine 39 de studiouri si apartamente, toate dotate cu aer conditionat (cu plata), Wi-Fi gratuit, seif (cu plata), TV satelit, chicineta complet utilata, masa cu scaune,  baie cu dus, uscator de par, balcon/terasa.

Plaja:

Real Palace este situat la 1,7 km de plaja cea mai apropiata, unde sezlongurile si umbrelele sunt contra cost. Exista facilitati pentru practicarea sporturilor acvatice.

Website:

http://www.realpalace.eu/

SERVICII INCLUSE: 

  • Transport cu avionul zbor charter Bucuresti – Heraklion/ Heraklion – Bucuresti cu compania Aegean Airlines;
  • 7 sau 14 nopti cazare si masa conform ofertei;
  • 1 bagaj de cala 23 kg si 1 bagaj de cabina 8 kg;
  • Transferuri aeroport – hotel/ hotel – aeroport;
  • Asistenta turistica la destinatie in limba romana (exceptand zona Rethymno);
  • Taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv septembrie 2019. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.

NU SUNT INCLUSE:

  • Asigurarea medicala de calatorie (optionala, recomandata);
  • Asigurarea storno (optionala) – se incheie odata cu contractul de comercializare al pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;
  • Excursiile optionale;
  • Taxa turistica locala: intre 0,5 – 4 €/ camera/ noapte, in functie de categoria hotelului (aceasta taxa se achita direct la hotel).
  • Taxa de statiune:
  • 0.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 1 – 2*;
  • 1.5 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 3*;
  • 3 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 4*;
  • 4 EUR/camera/noapte pentru hoteluri de 5*;
  • 0.25 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 1-2 chei;
  • 0.5 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 3 chei;
  • 1 EUR/camera/noapte pentru apartamente de 4 chei.

CONDITII FINANCIARE OFERTA EARLY BOOKING:

Termene de plata:

  • 20% din pretul pachetului turistic – la inscriere;
  • 30% din pretul pachetului turistic – la termenul limita al pragului Early Booking, aplicat la inscriere;
  • 50% din pretul pachetului turistic – cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

Conditii de anulare / Penalizari:

  • 20% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la 60 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face in intervalul 59 zile – 30 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

Notificari suplimentare:

  • Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului, conform ofertei standard;
  • Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii.

CONDITII FINANCIARE OFERTA STANDARD: 

Termene de plata:

  • 20% din pretul pachetului turistic – la inscriere;
  • 30% din pretul pachetului turistic – cu minim 60 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic – cu minim 30 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 30 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

Conditii de anulare / Penalizari:

  • 20% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face in intervalul 89 zile – 60 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face in intervalul 59 zile – 30 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face in intervalul 29 zile – 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic – daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.

Notificari suplimentare:

  • Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere, dar inainte de emiterea documentelor de calatorie, se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si va fi supusa platii unei taxe de modificare de 10 euro/camera;
  • Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente). Refacerea rezervarii se va efectua in noile conditii de comercializare si de pret.

IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara, care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei!

OBSERVATII:

  • Documente necesare calatoriei: Carte de identitate sau pasaport simplu electronic valabil cel putin 6 luni de la incheierea calatoriei (Toti copiii au nevoie de pasaport);
  • Acest program nu necesita obtinerea vizei turistice;
  • Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
  • Procentele de early-booking, precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
  • Pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport, iar acestia nu beneficiaza de loc in avion. Pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
  • Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
  • Descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei. In consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei. Pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta;
  • Pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere (Atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
  • Transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri. Turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
  • Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii, pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. Informatii suplimentare le puteti gasi pe politiadefrontiera.ro;
  • Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina, pe langa pasaportul acestora, si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
  • Tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil, acesta trebuie sa nu fi depasit, la data inceperii calatoriei, varsta mentionata in program.
  • Distributia camerelor la hoteluri este efectuata de catre receptiile acestora. Problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie (acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor);
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
  • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare. In momentul sosirii la hotel, solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
  • In ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia va oferi o varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
  • Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
  • In situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne, iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
  • Politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana. La cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, actelor sau  obiectelor personale. In cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
  • Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si, dupa caz, ghidul local;
  • Este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman. In aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
  • Acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
  • In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special etc., acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori, dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
  • Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.